>Auteur traduit de
: Divisiones mundi|Un livre de aut evre Ki descrist e deskevre Les choses de ceo mund
>Auteur traduit de
: Légende dorée avec interpolations d'Honorius d'Autun|Le universel temps de le vie presente est devisé en iiii, ch'est en tamps de deviation renovation
>Auteur traduit de
: Lucidaire|Quantes fois m'ont requis nostre deciple que ge lor deliasse unes sentences qui molt estoient enlaciés
>Auteur traduit de
: Lucidaire|A ceste comenchailhe / Pri a dieu qu'il me vailhe / Et al seint esperit /Qu'il m'otroit que n'i failhe
>Auteur traduit de
: Lucidaire|C'est livre fist un maistre
>Auteur traduit de
: Lucidaire|Suvent sui priez de mes deciples
>Auteur traduit de
: Lucidaire|Tres bon maistre, je te prie que pour l'onneur de Dieu et le proffit de saincte Esglise
>Auteur traduit de
: Lucidaire|Quant a parler de noblesce espiretuelment la greigneur noblesse qui soit ne que home ne femme puisse acquerre
>Auteur traduit de
: Lucidaire en prose|à compléter
>Auteur traduit de
: Lucidari|Ayssy commensa lo premier libre de Lucidari, e appella sy Lucidari car illumena los huels de l'arma
>Auteur traduit de
: Miroir de l'Eglise|Prochainement que tu demourois en nostre cloistre et que as freres tu prononchois
>Auteur traduit de
: Petite philosophie|Li sages ke jadis estoient / de grant savoir se entremetoient
source utilisée : le De imagine mundi d'Honorius
>Auteur traduit de
: Vie des saintes Anastasie et Eugénie|Saincte Anastaise martire acroit le liesse de che jour lequelle estoit tres noble des rommaines et delaissa touttes richesses pour l’amour de Dieu
>EVELYN SCHERABON FIRCHOW et KAAREN GRIMSTAD, Elucidarius in Old Norse Translation, Stofnun Arna Magnussonar à Islandi, 36, Reykjavik, Stofnun Arna Magnussonar, 1989
>D GOTTSCHALL, Das Elucidarium des Honorius Augustodunensis, Tübingen, 1992
>Patrick Gautier Dalché, Les savoirs géographiques en Méditerranée chrétienne (XIIIe siècle), Micrologus, 2, 1994 : p. 75-99
>Doris Ruhe, Savoir des doctes et pratique pastorale à la fin du Moyen Age. Le cas du Second Lucidaire, Il cristianesimo nella storia, 11, 1990 : p. 29-60
>Doris Ruhe, Gelehrtes Wissen, Aberglaube und pastorale Praxis im französischen Spätmittelalter. Der Second Lucidaire und seine Rezeption (14.-17. Jahrhundert). Untersuchung und Edition, Wissensliteratur im Mittelalter, 8, Wiesbaden, Dr. Ludwig Reichert Verlag, 1993
>BEATE WINS et Ernstpeter Ruhe (éd.), Elucidarium und Lucidaires. Zur Rezeption des Werks von Honorius Augustodunensis in der Romania und in England, Wissensliteratur im Mittelalter, 7, Wiesbaden, Reichert Verlag, 1993
>L STURLESE, Filosofia e scienza della natura nel Lucidarius medio-altotedesco. A proposito della diffusione dei testi e delle idee di Guglielmo di Conches nella Germania medievale, Giornale critico della filosofia italiana, 68, 1989 : p. 161-183