Retour

Margarida Madureira, Représentation de l'écriture et mise-en-scène de l'oralité dans les chansons de geste d'Adenet le Roi, Ariane, 9, 1991 : p. 7-28

+ -Référence
Margarida Madureira, Représentation de l'écriture et mise-en-scène de l'oralité dans les chansons de geste d'Adenet le Roi, Ariane, 9, 1991 : p. 7-28
Cité dans Klapp 1994, t. 32, n° 20l2Mots-clés : Adenet le roi//Ecriture//Transmission orale//
+ -Sujets traités
4 œuvres traitées
> Adenet le Roi | Cleomades | En non de Dieu le creatour / Qui nous doinst par sa grande douçour / Que les ames li puissons rendre
> Adenet le Roi | Enfances Ogier | Bien doit chascuns son afaire arreer / A ce qu'il puist sa vie en bien user
> Adenet le Roi | Berte aus grans piés | A l'issue d'avrill, un tans douç et joli / Que herbeletes pongnent et pre sont raverdi
> Adenet le Roi | Buevon de Conmarchis | Ce fu ou tans d'esté, si comme ou mois de mai, / K'en maint lieu resplendissent cler dou soleil li rai
1 intervenant traité
Adenet le Roi
+ -Thésaurus
  • Ecriture et production littéraire
  • Réception
  • Transmission orale